Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Letitia en ik ben 22 jaar oud. Ik woon in Buitenpost en mijn hobby's zijn lezen, schrijven en dansen (stijldansen & hip hop) en natuurlijk houd ik van reizen! In augustus 2012 heb ik mijn diploma HBO-Rechten gehaald en de afgelopen maanden heb ik op de klantenservice van een grote Nederlandse zorgverzekeraar gewerkt om het geld voor deze reis bij elkaar te sparen.

Over mijn reis

Blog nummero 2! Velen van jullie zullen mij tijdens mijn vorige taalreis al gevolgd hebben. Destijds heb ik van maart t/m juni 2013 in Florence gewoond en taallessen gevolgd aan de taalschool Koinè. Ik heb het gigantisch naar mijn zin gehad en veel mensen van over de hele wereld leren kennen. Deze reis zal opnieuw in het teken staan van het volgen van taallessen, weer veel nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk heel veel lol hebben! 11 april 2014 vertrek ik en zal de eerste twee weken opnieuw te vinden zijn in Florence. Daarna reis ik per trein verder door naar het zuiden en zal vier weken verblijven in Salerno (onder Napels). Wanneer deze vier weken afgelopen zijn, vlieg ik van Napels naar Sicilië, waar ik in Taormina wederom vier weken taallessen ga volgen. Ditmaal reis ik dus verder naar het zuiden, waar ik waarschijnlijk in aanraking zal komen met andere accenten, dialecten, gebruiken, omgevingen en noem maar op. Ik heb er zin in!

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk.